sömnlösa nätter.

Jag har råkat ut för öroninflammationen from hell. Det började som lock för örat i
lördags och har nu gått ner i käken så jag inte kan tugga. Jag kan inte heller ligga
ner så jag får sitta upp och sova - vilket resulterar i att jag powernapar 20 minuter åt
gången. Allt detta gör så att jag är fruktansvärt cranky och ledsen hela tiden.
Jag skulle kunna beskriva mitt öra med massor av äckliga detaljer. Jag låter bli.
Egentligen så skulle jag bara kunna suck it up, tänka på att t.ex. min bror fortfarande
ligger på sjukhuset och måste ta morfintabletter, och vänta på att penicillinet tar sin
verkar ordentligt.
 
Men det gör ont, jag är jättejättetrött hela tiden och jag kan inte äta fiskbullar som jag är sugen på.
Så jag kommer gnälla ett tag till. Det är ändå bara min sambo Anders som måste stå ut med mig.
OCH JAG KAN INTE LYSSNA PÅ MUSIK.
 

Follow on Bloglovin

Follow @coldinalaska
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback