pepp inför fotorunda.

Min batteriladdare är äntligen återfunnen! Imorgon ska jag ge mig ut på en fotorunda där jag än en gång ska
utmana mig själv att inte redigera bilderna i efterhand. Det är riktigt kul! Tänkte pröva på att lägga lite filter på
när jag fotograferar. Eftersom jag inte har några extra tillbehör till min systemkamera så får jag arbeta med det jag har hemma.
 
Jag försöker vara lite cool med min kamera, även om man blir lite deppad när man ser hur otroligt många begåvade fotografer det finns, flera av dem i min vänkrets! Då känns ens bilder plötsligt väldigt.. plain..
Prövade iallafall att ta en bild med filter från sovrumsfönstret som får fungera som inspiration till imorgon.
 
 
 

Follow on Bloglovin

Follow @coldinalaska
Kommentarer
elno säger:

Tror det viktiga är att inte jämföra varandra. egentligen kan man strunta lite i vad andra tycker, för de flesta som kommenterar t.ex. min blogg har ju ingen aning om vad fotografi faktiskt är etc. Tycker du ska fotografera på bara! :-)

sv: Tusen tack therese! Det förstår jag, det var verkligen kallt!

2013-04-04 | 23:55:03
Bloggadress: http://elno.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback