harder, better, faster

På bilden nedan syns mitt powermellis: bär/limesmoothie och en stor kopp kaffe.
Jag sitter just ni i slutskedet på en inlämning som jag borde skrivit stora delar på för längesedan.
Men jag + disciplin är inte = sant. Smoothien skulle kunna varsla om någon slags diet men det
handlar helt enkelt om att jag tycker att det är otroligt tråkigt att plugga och när jag får tråkigt
så blir jag sötsugen. Varje dag kan inte vara tobleronedag, så jag får hitta andra "sötkällor".
 
Jag lyssnar på Capybara till plugget och tror att våren ändå är liiite påväg. 
 

Follow on Bloglovin

Follow @coldinalaska
Kommentarer
Elin säger:

Det är ju det sjukaste sötsuget som kommer när man pluggar! GALET!

2013-02-12 | 13:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback