spelning & soppa

I fredags besökte jag kåren i Malmö för att titta på sambons band Allvarligt de var asfeta (så klart) och de andra banden som spelade var okså tiptop. Vi fick gratis soppa, snacks och kaffe. Alltså var det typ den bästa spelningen någonsin. Det sämsta var att det var sjukt kallt i lokalen och jag kände mig som de "coola" killarna på höstadiet när jag satt inomhus med jacka på. Naturligtvis så glömde jag kamera och bjuder därför på några fantastiskt dåliga bilder tagna med mobilen.
 

 
 

 
 
 

Follow on Bloglovin

Follow @coldinalaska
Kommentarer
elno säger:

Asså hur kallt på en skala? Men det var kul att se både allvarligt och negative nancy :-)

Svar: Eller hur? Så jävla opepp med kyla
Terese

2013-03-25 | 21:00:44
Bloggadress: http://elnosrecept.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback