dansade nykter.

I fredags hände var det festligheter i Malmö! Vi var några glada tjejer som lagade mat
hemma hos Emmylie. (Eller ja, jag kom sent. Så jag behövde bara äta den goda maten.)
Sen körde vi in till Malmö, tog en öl på möllan och gick sen och tittade på vår kompis Dennis
som spelade/DJ:ade/mixade/vad det nut heter på Babel.
 
Förutom slemmiga typer i tjocktröja (vars äcklighet förstärktes genom att jag var nykter) 
så var det en riktigt trevlig kväll där jag dansa för ett helt gympapass och fick träffa
folk jag inte träffat på evigheter. Deusstom smakar ölen lite bättre när man kan sitta
på uteservering och danser ser snyggare ut när man är nykter nog att hålla koll
på sina olika utstickande kroppsdelar.
 
 
 

Follow on Bloglovin

Follow @coldinalaska
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback