läkarbesökt x 2

Jag är inte en sån som brukar klaga på sjukvården. Jag förstår att läkare har massor
av patienter och information i huvudet och om de råkar göra ett litet misstag så är
det bara mänskligt. Det är (förhoppningsvis) perfekta läkare i 95% av fallen.
 
Nu har jag dock kommit till en punkt då jag vill klaga lite. Jag är student = jag är fattig.
Och denna veckan behövt betala dubbelt för mediciner och läkarbesök
då den första läkaren jag var hos hade för bråttom för att kolla mig ordentligt och
bara antog att min trumhinna spruckit. Eftersom medicinerna inte funkade alls
så gick jag tillbaka idag och det visade sig att jag egentligen skulle ta något helt
annat som jag fick inhandla nu. Ja, det gör mig lite irriterad att göra av med pengar
på något som inte ger det resultatet jag önskat.
 
 

Follow on Bloglovin

Follow @coldinalaska
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback