välkommen hem, bror.

Idag var en bra dag. Jag sov faktiskt helt ok inatt och var på ganska bra humör när jag vaknat.
Jag bestämde ganska tidigt med min hemkomna broder att vi skulle dricka varm choklad
tillsammans. Därför tog jag på mig en alldeles nytorktumlad tjocktröja (bästa som finns),
köpte mjölk och begav mig till mamma och pappa.
Där dracks det varm choklad och jag fick klappa de underbara katterna medan min bror
och hans bästa kompis spelade TV-spel. 
 
Efter att jag kommit hem så har jag pluggat på om den postmoderna staden för att
inte helt tappa greppet i skolan. Nån måtta får det vara.
Jag tror faktiskt att jag håller på att tillfriskna, även om jag är helt döv på höger öra.
 
 
 

Follow on Bloglovin

Follow @coldinalaska
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback