Tillbaka, (inte längre en tonårsblogg.)

Så jag har alltså fått för mig att jag ska börja blogga igen.
Antagligen fick jag plötsligt intresse av att koda html och fotografera igen för att:
1. Flera av mina vänner har så fantastiskt fina bloggar så jag blir avis.
2. Det här med att bara lägga upp en bild och pyttelite text på en hel kväll
genom smartphonen funkar inte riktigt för mig. 
3. Det händer äntligen lite saker i mitt liv som faktiskt är värt att skriva om. 
4. Jag vill att fler människor än min sambo ska ge mig komplimanger för mitt nybakta bröd,
nygjorda äpplesylt, fina outfit, m.m.
 
För att fira min nya blogg så dricker jag svindyrt (men underbart) chai-te
och äter satsumas och hembakat hallongrotta.
 
Jag har lite saker kvar att pilla med i kodmallen, men så småningom så blir det nog en trevlig blogg.
 

Follow on Bloglovin

Follow @coldinalaska
Kommentarer
Elin säger:

Äntligen va! Som vi har väntat :)

2012-09-27 | 22:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback