this is why this love can stay

I fredags var jag alltså och tittade på Shout Out Louds på KB. Jag skippade finskorna och tog converse istället.
Jag ville hellre kunna dansa än se flådig ut. Efter lite after school med klassisar så drog jag till KB för att vänta på mina vänner som förfestade på annat håll. När jag kom dit vid halv nio spelade förbandet sin sista låt så jag beställde en päroncider och hängde i ett hörn. Lite osäker på hur man uppför sig på ett uteställe ensam. 
Några låtar in på Shout Out Louds konsert kom Anton, Matilda och Elin och det blev en väldigt roligt och dansant konsert! De spelade de låtarna jag ville, (det smögs tillochmed in en The Clash låt mitt i ett break till min stora förtjusning.) Efter en sjukt bra konsert så mötte vi några kompisar på Möllan och tog några öl på Nyhavn.
 
På det stora hela så var det en otroligt trevlig kväll. Även om jag drog ner stämning lite genom att berätta om mina lite deppiga veckor. Eftersom mina kompisar är bäst i världen så gör det ingeting att man är ledsen ibland och när jag åkte med sista tåget hem så kändes allt bra i hjärtat. 
 
 
 
 

Follow on Bloglovin

Follow @coldinalaska
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback