twisted party starter

De av mina vänner som vid något tillfälle bjudit in mig på ett födelsedagskalas vet att jag nästan ger bort ett "kit". 
Elin fick ett festivalkit, Michaela ett bästa-starten-på-sista-sommerlovetkit, mamma ett mysigt badkit osv.
Även om man här skulle kunna tro att jag är sjukt duktig när det gäller presenter så är det snarare tvärtom. 
Jag väntar nästan alltid in i det sista, då kommer jag på något som man lätt kopplar ihop med födelsedagsbarnet, besöker en bra second handaffär, loppis och random affärer för att plocka på mig saker i det temat som jag sen ställer i en snygg korg.
 
Så blev det i lördags också. Det var dags för födelsedagskalas och jag var helt lost. Tänkte på födelsedagsbarnet och fick fram "fest" i huvudet. Gjorde då ett party starterkit av saker i den lokala närbutiken och slängde in en öl. I brist på korg så klädde jag in en kakburk i plast med fint omslagspapper.
Det blev ganska lyckat! Personligt, men samtidigt impulsivt.
 
 
 
 

Follow on Bloglovin

Follow @coldinalaska
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback