cooler couleur

Idag har jag bättrat på hårfärgen. En gång för flera år sedan så började jag hennafärga håret, och nu går det inte att sluta eftersom jag blir ledsen så fort jag ser utväxt. Sjukt löjligt. Men vi har alla våra grejer! 
Jag klippte till håret på sidan. Och örat. Det såg väldigt dramatiskt ut med blod som rann ner längst halsen. 
Som ni förstår så har det varit en otroligt händelserik dag i mitt liv. 
 
Som en hyllning till min röda hårfärg så publicerar jag en fantastiskt "poseig" bild som jag precis tog.
OBS. Jag är ej naken. Eller? Naken axel. Det bjuder jag på.
OBS 2. Jag ser ut som Mads Mikkelsen. Helt nöjd.
 

Follow on Bloglovin

Follow @coldinalaska
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback