slutet på allt roligt.

Just nu så är jag otroligt pepp inför den helgen som kommer. Imorgon, fredag, ska jag först ha en heldag med några av mina klassisar. Vi ska luncha och gå på museum. På kvällen ska Matilda firas med restaurang och utgång. På lördag fortsätter festligheterna! ESC med två kompisar. Kärleksmums & alkoholfri cider. Det finaste fikat som finns. Men! Imorgon ska jag lämna in ett arbete som jag just nu sitter och verkligen försöker trycka ut ur huvudet. Eftersom jag skjutit det framför mig. Som med allt annat. Igår-Terese är dum i huvudet. För Idag-Terese klara inte det här!

Just nu känns det som att detta arbete kommer inte bli klart, jag kommer inte kunna lämna in det, gruppisarna blir arga och jag får aldrig göra något roligt igen. Någonsin. Jävla igår-Terese.
 
En gång var jag och Matilda unga och coola.

Follow on Bloglovin

Follow @coldinalaska
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback